14.08.2013

Første skoledag om...

12 timer og 30 minutter! Dette kan bli spennende og skummelt. Men tror jeg har litt kontroll for har allerede begynt å lage timeplan. Som jeg sikkert må endre på når vi i morgen får beskjed om hvordan vi egentlig skal gjøre det. Så har jeg fått bekreftet leilighet i Puerto Libre i morgen. Altså en annen enn den i Miraflores. Men den er nyere, ligger nærmere skolen og er $40 billigere. Den i Miraflores har vært under renovasjon i 3 uker nå pga, rørsystemet har brutt sammen. Også er den i 7 etg. og heisen sluttet visst å virke titt og ofte. Kan godt gå trappene, men vil ikke bli sittende fast inne i en heis. Men det spiller ingen rolle for jeg skal ikke bo der uansett. Kom hjem fra Mancora i går etter ca 8 dager med sol og festing. Festet ikke alle 8 dagene. Men det var ikke så mye annet å gjøre der egentlig. Men det var godt med sol og varme. Ble rød som en dumpap bakpå lårene og ryggen da jeg surfet siste dagen. Men klarte etterhvert å få en grei farge på fremsiden av kroppen i allefall. OG jeg klarte å stå på brettet 1. gangen jeg prøvde. Jepp, jeg er et naturtalent så lenge jeg har trenerhjelp samtidig. Rart det der. Ellers har jeg faktisk hatt to ganske greie dager her tilbake i Lima og tror det skal bli godt å få en rutine og noe å gjøre på. Som å lese spanske artikkler for å lære meg spansk. Dette kan bli tungt. Men det er kun 4 måneder igjen av oppholdet og sommeren nærmer seg her også, selv om jeg kjøpte et skjerf i dag :) Nå skal jeg pakke kofferten mens en engelsk mann leser Harry Potter inn i øret mitt fra ipoden min.

Ingen kommentarer: